Ekitaldiak kargatzen
ekitaldia hau amaitu da.

{“@context”: “http://schema.org”,”@type”: “Event”,”name”: “HEI ELKARTEAK. Lantegia: Marketing u00E9tico”,”startDate”: “##MicrodataFechaDesde##”,”endDate”: “##MicrodataFechaHasta##”,”eventAttendanceMode”: “https://schema.org/OnlineEventAttendanceMode”,”image”: “https://www.vitoria-gasteiz.org/docs/wb021/img/gestor/64/49/gi_76449.jpg”,”description”: “**Ekintza honek bi eguneko iraupena du, apirilaren: 17an eta 18an.nMarketin etikoa ez da estrategia bat, marketina zintzotasunetik eta gardentasunetik ulertzeko modua baizik.nMarketin etikoari lehentasuna ematen dioten erakundeek kontuan hartzen dute haien zilegitasun morala. Elkartearen balioak egiten dutenaren indar eragilea dira; beraz, komunikazioa, marketina eta publizitatea erakunde gisa duten nortasunaren zati integral gisa ikusi behar ditugu.nPrestakuntzak irauten duen 8 orduetan, bi jardunalditan banatuta, marketin etikoa zer den ezagutuko dugu, euskarri dituen zutabeetan oinarrituta: enpatia, zintzotasuna, iraunkortasuna, gardentasuna eta konplitzea. Marketin etikotik lan egiten duten erakundeen adibideak ere hurbilduko ditugu, eta landutako tresnak praktikan jarriko ditugu, baita zure elkartean nola aplikatu ere”,”eventStatus”: “EventScheduled”,”performers”: [{“@type”:”Person”, “name”:”Ivan del Caz, BIKOnsulting-eko bazkide eta sortzaileetako bat. Brandingean eta marketin etikoan aditua.”}]}

Lantegia: Marketing ético
  • ##etiquetaFechasSustituir##
  • 16:00 – 20:00
  • Simone de Beauvoir Elkarteen Etxea
  • Helduak
  • Gaztelania

**Ekintza honek bi eguneko iraupena du, apirilaren: 17an eta 18an.

Marketin etikoa ez da estrategia bat, marketina zintzotasunetik eta gardentasunetik ulertzeko modua baizik.

Marketin etikoari lehentasuna ematen dioten erakundeek kontuan hartzen dute haien zilegitasun morala. Elkartearen balioak egiten dutenaren indar eragilea dira; beraz, komunikazioa, marketina eta publizitatea erakunde gisa duten nortasunaren zati integral gisa ikusi behar ditugu.

Prestakuntzak irauten duen 8 orduetan, bi jardunalditan banatuta, marketin etikoa zer den ezagutuko dugu, euskarri dituen zutabeetan oinarrituta: enpatia, zintzotasuna, iraunkortasuna, gardentasuna eta konplitzea. Marketin etikotik lan egiten duten erakundeen adibideak ere hurbilduko ditugu, eta landutako tresnak praktikan jarriko ditugu, baita zure elkartean nola aplikatu ere.

Sarbide mota

Izen-ematea

Izena emateko datak
Noiztik: 2023/03/28 00:30 Noiz arte: 2023/04/17 13:00

Informazio gehiago

Hizlariak: Ivan del Caz, BIKOnsulting-eko bazkide eta sortzaileetako bat. Brandingean eta marketin etikoan aditua.

Ekitaldi hau hurrengo egunetan egingo da berriro

Izena eman duzu eta ezin zara joan:

Horrela, beste lagun batzuek bertaratzeko aukera izango dute.

Jarduera bertan behera gera daiteke behar beste pertsonak izena ematen ez badu.

HEI Herritartasunerako Eskola Irekia egitasmoaren baitako jarduera.